Communiqué de Presse - Press Release – ClassyMoose™

Communiqué de Presse - Press Release

Press Release

PrismaPSP and SpectraTapes Merge to Create a new brand called Classy Moose™: Same Great Service, Memorable New Name

Montreal, Qc – June 1st2024 ** – PrismaPSP and SpectraTapes, industry leading brands in the custom printed tape and label solutions, are excited to merge into new single brand name: ClassyMoose™.com. This change reflects our ongoing commitment to excellence, bringing together our expertise and passion for superior service under a name that is as memorable as our products.

The name Classy Moose™ emerged from the concept of totems, combining a quality with an animal to symbolize our brand's essence. "Classy" by definition means stylish and sophisticated, qualities we find in the products we create for our customers. The "Moose" represents strength, resilience, and adaptability—traits that mirror the core values of our company and the dedication of our team. Together, Classy Moose™ encapsulates the stylish sophistication of our products and the hard working people that help define our commitment to excellence.

Classy Moose™ will continue to provide the exceptional products and services our customers have come to rely on, including custom tape needs, labels, tape conversion, specialty tapes, warehouse supplies, and eco-friendly green tapes. Our service offerings remain comprehensive, with expert support in graphic design, plate making, color matching, and more.

For over 30 years, PrismaPSP and SpectraTapes have built a reputation for high-quality products and dedicated customer service in both the B2B and B2C verticals. This merger is a natural evolution of our mission to better serve our customers, combining our strengths to offer an even greater experience in one single website.

Our seasoned and experienced team stands ready to assist you, now with the added convenience of a brand-new, easy-to-navigate, transactional website for our B2C customers. Visit us at www.ClassyMoose.com to explore our offerings and place orders directly online. Rest assured, the personal touch that sets us apart remains at the heart of our operations, ensuring you receive the human support you value.

Classy Moose™ aims to become your go-to destination for all your custom tape and label needs. Experience the difference at www.ClassyMoose.com and discover how our new brand continues to deliver the exceptional quality and service you trust.

Contact Média :

Daniel Farmer

General Manager

3510Boul. Poirier, St-Laurent, Qc.

DanielF@ClassyMoose.com

About Classy Moose: Classy Moose is the new brand formed from the merger of PrismaPSP and SpectraTapes, with over 30 years of experience in providing high-quality custom tape and label solutions. Offering a wide range of products and services, Classy Moose is dedicated to delivering exceptional quality and unmatched customer service. For more information, visit www.ClassyMoose.com

End of Press Release

COMMUNIQUÉ DE PRESSE / Press Release

PrismaPSP et SpectraTapes fusionnent pour créer une nouvelle marque appelée Classy Moose™ : Même excellent service, nouveau nom mémorable

Montréal,Qc – 1er juin 2024 –PrismaPSP et SpectraTapes, des marques établies dans l'industrie de solution de rubans et d'étiquettes personnalisés, sont ravis de fusionner pour former une nouvelle marque unique : ClassyMoose™. Ce changement reflète notre engagement continu envers l'excellence, réunissant notre expertise et notre passion pour un service supérieur sous un nom aussi mémorable que nos produits.

Le nom Classy Moose™ est issu du concept de totems,combinant une qualité avec un animal pour symboliser l'essence de notre marque."Classy" signifie élégant et sophistiqué, des qualités que l'on retrouve dans les produits que nous créons pour nos clients. Le"Moose" est l’Orignal, représente la force, la résilience et l'adaptabilité, des traits qui reflètent les valeurs fondamentales de notre entreprise et le dévouement de notre équipe. Ensemble, Classy Moose™ encapsule la sophistication élégante de nos produits et les personnes dévouées qui contribuent à définir notre engagement envers l'excellence.

Classy Moose™ continuera à fournir les produits et services exceptionnels auxquels nos clients se sont habitués, y compris les besoins en rubans personnalisés, étiquettes, conversion de rubans, rubans spéciaux, fournitures d'entrepôt et rubans écologiques. Nos offres de services restent complètes, avec un soutien d’expert en design graphique, création de plaques, correspondance des couleurs, et plus encore.

Depuis plus de 30 ans, PrismaPSP et SpectraTapes se sont forgé une réputation pour des produits de haute qualité et un service client dévoué dans les secteurs B2B et B2C. Cette fusion est une évolution naturelle de notre mission visant à mieux servir nos clients, en combinant nos forces pour offrir une expérience encore plus grande sur un seul site web.

Notre équipe chevronnée et expérimentée est prête à vous aider, désormais avec la commodité supplémentaire d'un tout nouveau siteweb transactionnel facile à naviguer pour nos clients B2C. Visitez-nous sur www.ClassyMoose.com pour découvrir nos offres et passer des commandes simples directement en ligne. Soyez assurés que la touche personnelle qui nous distingue reste au cœur de nos opérations, pour vous garantir le support humain que vous appréciez.

Classy Moose™ vise à devenir votre destination de choix pour tous vos besoins en rubans et étiquettes personnalisés. Faites l'expérience de la différence sur www.ClassyMoose.com et découvrez comment notre nouvelle marque continue de fournir la qualité et le service exceptionnels auquel vous faites confiance.

Contact Média :

Daniel Farmer

Directeur Général

3510Boul. Poirier, St-Laurent, Qc.

DanielF@ClassyMoose.com

À propos de Classy Moose : Classy Moose est la nouvelle marque formée à partir de la fusion de PrismaPSP et SpectraTapes, avec plus de 30 ans d'expérience dans la fourniture de solutions d'étiquettes et de rubans personnalisés de haute qualité. Offrant une large gamme de produits et service, Classy Moose est dédiée à fournir une qualité exceptionnelle et un service client inégalé. Pour plus d'informations, visitez www.ClassyMoose.com

Fin du Communiqué de Presse